Sunday 23 February 2014

Scavenger Rally

El cap de setmana passat va ser força mogut jaja. El meu company d’apartament, en Matt, em va convidar a la festa d’aniversari d’en Jack. El pla, però, era una mica diferent i la idea era fer una ruta amb cotxe, anar a diferents llocs i sortir una mica de festa. La Caroline també va venir perquè no sabia què fer el cap de setmana i així jo tampoc anava sola ja que no coneixia a ningú més que en Matt. En cada una de les parades hi havia diferents reptes que s’havien d’assolir i al final de la ruta es mirava quin dels equips tenia més punts.
Jack, Matt & John

Currumbin Rock Pools

Al matí vam fer un esmorzar gegant al Vikings Surf Club i ens vam dirigir cap a les Currumbin Rock Pools. Són unes piscines naturals en les que es pot saltar des d’alguna de les pedres i són molt maques. El “defecte” que tenen és que, tot i que l’aigua és molt clara i està súper neta, es veu tot fosc i no saps què hi ha al fons... Com que és una zona més tropical les aigües es veuen marrons i a estones fa una mica de cosa perquè no saps si en algun moment et sortirà algun animalot per allà jaja.

Després d’anar a aquestes piscines naturals, ens vam dirigir cap al peu del Mount Warning. Només hi vam estar de pas (l’ascensió la deixem per un dia ben d’hora al matí sense gaire calor), de la mateixa manera que vam estar de pas per Nimbin, que és un poblet súper hippy ple de paradetes de roba tenyida, galetes artesanes, coses naturals, etc. Totes les cases del poble estan pintades de colors i sembla que estiguis en una pel·lícula de l’oest...

Mount Warning

Nimbin

Byron Bay

Quan vam sortir de Nimbin ens vam dirigir cap a Byron Bay per menjar una mica i anar cap a l’alberg en el que ens allotjaríem aquella nit. El camí cap allà va ser tota una aventura, ja que les carreteres per aquesta zona fan el seu riure... Entre estretes, sense indicacions i sense cases ni persones a qui poder demanar, ens vam perdre un parell de vegades... A més la cobertura dels mòbils també era escassa jaja. Tot i així, vam arribar a Byron Bay :)

El temps no va acompanyar gaire i, a part de fer molt vent, va ploure una mica a la tarda; així que piscina i no gaire més... La sort és que finalment va parar i vam sortir una mica per Byron Bay, que és una zona molt típica per sortir de festa.

Al matí, sort que havíem de fer check-out a les 10am perquè sinó ningú s’hagués llevat i me n’hauria hagut d’anar sola a caminar per la platja fins al far de Cape Byron. Mega esmorzar (aquí esmorzen moltíssim, mengen com si fos un dinar... Ous, bacon, amanida, torrades, fruita, musli, llet, iogurt, etc., surts rodolant ja de bon matí...) i cap a la platja de Byron Bay una estona, a jugar a rugbi i amb les onades abans d’anar a pujar al far. Les onades eren gegants i feia molt vent, volíem fer surf però era impossible, així que ens vam conformar amb que ens rebolquessin les onades i amb jugar una mica a la platja :P

Cape Byron - Lighthouse

Després vam anar a pujar al far de Cape Byron, que és la punta situada més a l’est del territori d’Austràlia. És un lloc molt impressionant i molt recomanable d’anar a veure. Ha de ser divertit poder-hi anar a la sortida del sol, però quan em vaig llevar per anar-hi estava mig plovent i no era un bon dia. Al final, però, es va ben aclarir i ens va fer un dia molt maco.

Al final, la puntuació ni ens la vam mirar jaja... Va acabar essent un cap de setmana de ruta i de visita a Byron Bay, així com també de visita a la part una mica més allunyada de la costa.