Sunday 2 February 2014

Instal·lada a Austràlia

Ara fa una setmaneta justa que vaig marxar cap a Austràlia i ja m'he instal·lat a l’apartament en el que en principi viuré el temps que estigui per aquí. Abans no l’he trobat, però, han passat uns quants dies i la veritat és que he tingut molta sort de trobar unes noies súper maques que m’han acollit durant tres dies a casa seu :D

A l’alberg s’hi estava bé, però tenia ganes de moure’m a algun lloc, de poder desfer una mica la maleta i de trobar algú que estigués aquí a punt de començar la uni com jo. Doncs aquestes noies, la Charissa i la Océane, ja van estudiar aquí l’any passat i ara estan a punt de tornar-hi i m’han deixat passar el cap de setmana amb elles, abans no m’instal·lés al nou apartament.

La veritat és que molt divertit :) vam fer una festa d’inauguració del seu apartament i una mica de surf i platja.

El primer dia que ens vam posar a fer surf, que de fet només m’hi vaig posar jo, el mar no estava gaire bé. Hi havia tant onades com corrents molt fortes i començaves a un lloc i acabaves caminant des de l’altra punta perquè per l’aigua era impossible tornar a lloc. Les onades trencaven força seguides i costava bastant, però va estar guai per provar-ho una mica :D


Avui hi hem tornat i, tot i que costava molt entrar a l’aigua per les onades, ha sigut molt divertit. De fet, érem 4 i he tornat a ser la única que ha entrat jaja perquè la Océane ho ha provat i les onades la rebolcaven mentre encara estava dreta abans no pogués entrar cap endins. L’April ja no anava pas amb intenció de provar-ho i l’Ehsan també tenia feines per entrar. Tot i que costava entrar, hi havia bones onades i avui si que ja ha anat millor :) ueee ha fet molt riure!






També hem vist algunes meduses i llavors ja no s’han volgut banyar més i hem anat cap als apartaments.

A més, el propietari de l’apartament va decidir deixar-me una bici (potser una mica vella, molt, però que per anar per aquí m’anirà perfecte), i ara ja em desplaço amb una mica més de velocitat... Aquests dies era horrible perquè aquí les distàncies són molt grans i quan has d’anar d’un lloc a l’altre i no tens transport, et marques unes caminades de 3 hores a ple sol jaja (ho dic per experiència). I no només això, aquí el sol és súper fort i, és igual si està núvol o si hi ha un sol radiant, necessites crema solar almenys 3 cops al dia i per tot arreu. Jo em vaig posar crema a la cara, no me la devia escampar del tot bé, i he estat dos dies amb una línia vermella al nas i vàries clapes vermelles a les espatlles... S’ha d’estar al cas jaja.

Ara, per fi, ja estic instal·lada al nou apartament amb en Simon (que és de les Bahames) i en Matt (que és de Canadà), tots de llocs diferents. En dues setmanes ha de venir una altra noia, que tant pot ser la germana d’en Simon com una noia d’Anglaterra que estarà d’intercanvi com jo.



I ara res, aniré cap a la uni amb la meva súper bici jaja que avui vaig a veure el lloc de pràctiques i he d’acabar d’arreglar uns papers :)

Have a nice day!

5 comments:

  1. Sònia me'n alegro molt de que tot vagi tan bé! Aquí tens un fan incondicional del teu blog, vull veure koales i anacondes!!

    ReplyDelete
  2. Hola reina...que be l'apartament no?? Ja veig que stas ben instalada!! Tu ves explicant que jo des d'el llit estic ben distreta ;-) Un peto ben gros!!!

    ReplyDelete
  3. Ahhh que macos que sou :) una abraçada ben gran!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola Sonia que maco tot aixo m'alegro que estiguis be,una molt forta abraçada

      Delete
    2. Una abraçada tietaa :) sii que estic bé, de moment tot correcte jaja

      Delete