Monday 7 July 2014

Whale watching Cabarita

El dilluns 23 de Juny, després de treballar una mica per coses de la uni, ens en vam anar a Cabarita a fer una estona de surf. Se m’han acabat les setmanes de vacances i ara mentre tothom a casa està de vacances d’estiu, jo m’hi torno a posar després de tres setmanetes de break jaja.

Les onades no eren res espectacular però van funcionar bastant bé durant una horeta. Llavors va començar a bufar el vent i tot el mar estava força mogut com per poder fer surf bé :P

Mentre estàvem fent surf, però, de cop vaig veure una cosa negra gegant que s’alçava mar endins. Em vaig mirar amb la Colleen i li vaig demanar si era una balena i em va dir que si... Just al cap d’un minut una altra balena gegant va saltar i vaig poder veure i apreciar perfectament tota la cua i panxa de la balena... Molt guapo! Era la primera vegada que veia una balena en directe i a més jo estava a l’aigua mirant com saltava jaja.




Van estar saltant durant una estona però llavors, entre el vent i les onades, no les vam poder veure més.

Quan vam sortir de l’aigua ens vam posar roba seca i vam caminar fins al turó que hi ha al costat de Cabarita per veure si podíem divisar alguna que altra balena. Quan vam arribar a dalt del turó, hi havia un grupet de persones que també buscaven el mateix que nosaltres. De fet no sabíem que era un lloc típic per veure balenes però el cas és que se’n veien moltes jaja.




Hi havia vàries balenes nedant per allà mentre treien la cua i esquitxaven. Era complicat enganxar-les quan treien la cua perquè ho feien molt ràpid, però n’hi va haver una que es va estar una estona jugant amb la cua i li vam poder fer alguna foto.



























































Després de fer fotos i de passar una estona increïble, ja ens decidíem a marxar i una balena va saltar súper a prop. Aquesta vegada si que la teníem a prop i vam poder veure tot el cos de la balena sortint de l’aigua. Són gegants i són una passada de maques. Ens va costar molt fer el pas per marxar després de veure saltar l’última balena, però la gana va poder i ens en vam anar cap a dinar jaja.




Va ser un dia increïble; un altre dia per recordar perquè va ser el primer cop que vaig veure balenes en directe :)

No comments:

Post a Comment