Monday 7 July 2014

Climbing Urbenville - The Pines

L’últim cap de setmana de Juny vaig haver de fer trasllat d’un apartament a un altre que està situat a Kirra; bàsicament perquè el propietari ens vol fora unes setmanes... Vol anar de vacances i, per estar tres setmanes en un lloc i tornar a l’apartament quan el propietari decideixi que ja en té prou, em busco un lloc nou jaja. I el cas és que vaig trobar un apartament súper maco a Kirra i ara visc amb una noia, la Jodie, que és la propietària, i un altre noi de la meva edat, en Lewis. L’apartament no està al davant de la platja però és perfecte perquè tinc la feina i la uni a 10 minuts amb bici i estic molt a prop de totes les platges i breaks que normalment són bons per fer surf.

Total, que el dissabte vaig començar a buidar coses. Quan vaig tenir el cotxe que em van deixar per fer el trasllat ben carregat, el cotxe va i no s’engega... Vaig començar a picar portes dels veïns per veure si algú tenia cables per la bateria i ningú. Estàvem jo i la Noortje pensant a veure què fer i un noi que estava al balcó parlant per telèfon ens va dir que ja ens ajudaria. Vam pujar a la seva furgo i vam anar a buscar els cables a casa d’una amiga seva que vivia relativament a prop de l’apartament. La Noortje i jo estàvem cagades... Déu meu aquests Australians no saben conduir jaja. Al final vam engegar el cotxe i vam anar a descarregar algunes coses a el que és el meu nou apartament. Quan vam tornar a casa, la Noortje havia de marxar i jo em vaig fer dinar i vaig preparar el que em quedava per endur-me i vaig tornar a carregar el cotxe.

Quan vaig anar per engegar-lo, el cotxe no tornava a funcionar... Jo ja estava desesperada perquè en dues hores havia d’estar treballant i no podia pas descarregar tot i deixar-ho per un altre dia perquè havia de ser fora de l’apartament abans de dilluns i diumenge me n’anava a escalar jaja. Doncs vaig tornar a picar portes i dues noies em van obrir i em van dir que, evidentment, no tenien cables però que el seu germà si que en tenia. Vam anar a buscar el germà de les noies... El típic surfer australià que es volia fer una mica el notes i, per no fer-me cas, va i connecta els cables del rebés i es fonen... Ara ric però al moment volia plorar jaja.

En una hora havia de ser a la feina i encara estava allà amb les meves coses en un cotxe que no s’engegava... Crec que els hi vaig fer pena i les noies súper amables em van portar al meu apartament i em van ajudar a fer el trasllat... No és que tingués masses coses però el cas és que les havia de dur d’alguna manera i les dues noies em van portar al nou apartament.

Tota una aventura de trasllat i, vaig haver d’anar a la feina a peu perquè el vent em tombava anant amb bici. Surto de la feina a la nit i diluviava jaja només em faltava que diluviés... Vaig començar a córrer sota la pluja perquè tenia 20 minuts a peu fins arribar a casa i al final vaig recular i vaig demanar a una companya de feina si em podia dur perquè no havia fet ni 2 minuts i ja anava molla de cap a peus jaja. Sort que el dia següent havia quedat per escalar i tot apuntava que el dia seria millor...

El dia 29 de Juny, doncs, ens en vam anar amb en Sam a Urbenville, a un sector que es diu The Pines, a escalar tot el dia. El secor està a un parell d’hores de cotxe i tot el que veus pel camí són granges al mig de no res, cangurs que salten per prats verdíssims i turons que només volen que t’hi tiris rodolant... Val la pena conduir per l’interior d’Austràlia i veure que no tot és platja, ni tot són ciutats, i que hi ha persones que viuen màxim isolades de la resta.

El sector que vam anar és slab i és molt bonic. Feia un sol radiant i un vent que flipes jaja. Sort del sol perquè sinó hagués fet força fred. Vam escalar molt tot fent parades a mitja via per esperar que la ràfega de 50km/h de vent ens deixés tornar a escalar. Els passos són molt petits i tot és bastant tècnic; a més, els parabolts estan separats no, el següent jaja. Cada cop que t’enganxava la ràfega de vent i estaves entre parabolts ja paties per la caiguda que t’esperava si el vent et tombava :P



Tot i el vent, el dia va ser increïble i l’escalada va anar molt bé. Aquesta vegada no em vaig barallar amb serps però vaig haver d’esquivar un rusc d’abelles que estava en l’únic forat bo per posar la mà quan escalaves... Sort que el vent va evitar que vinguessin a per mi ja que tan aviat com una abella s’hagués decidit a sortir, tant aviat com el vent l’hagués enviat a l’altra punta de la muntanya jaja.

A la tornada vam fer una mica el burro en un cotxe abandonat que vam trobar i vam posar-nos a conduir de tornada cap a Gols Coast. 















I ara bé la part bona; per si no n’havia tingut prou de cotxes que s’espatllen, ens vam quedar tirats al mig de no res, a la part del darrere de Nerang... Jo també reia per no plorar jaja aquell cap de setmana els cotxes tenien un problema amb mi o jo amb ells, no sé... El cas és que en Sam no tenia contractada assistència a carretera i vam esperar que el seu germà ens vingués a buscar. Jo ja no sabia si pujar o teletransportar-me per evitar que s’espatllés un altre cotxe... Al final, tot i que una mica bastant tard, vaig arribar a la meva nova casa :D

L’altra part bona és que en Sam va anar a buscar el cotxe el dia següent i va funcionar... En fi!

Una abraçada!

No comments:

Post a Comment