Monday 7 July 2014

Surf spots - Part 2

Palm Beach - Currumbin

Aquest cap de setmana només em va tocar treballar de tarda-nit així que vaig tenir dissabte i diumenge durant el dia lliure per poder fer surf yuhu!

El dissabte ens en vam anar a Cabarita a passar el dia amb la Collen i la Caroline :) no hi ha fotos perquè em vaig descuidar la càmera carregada a sobre el llit jaja però el cas és que va ser un dia perfecte! Surf al matí, dinar a la sorra de la platja i fer estiraments a la tarda quan el mar ja estava malament com per fer surf. El dia espectacular i força calor.

El diumenge ens vam llevar d’hora amb l’Andy i en Kris i ens en vam anar a fer surf a Currumbin-Palm Beach, a l’altra banda del Currumbin Alley. És la platja que normalment acabes quan vas a fer surf a Currumbin i la corrent està forta jaja però aquesta vegada hi vam anar directament.

No hi havia massa onades enlloc i a tot arreu era bastant petit, però estàvem sols perquè tothom estava concentrat a l’Alley i per tant teníem tota la platja per nosaltres. Ens vam passar tot el matí fent surf en onades petitones, intercanviant taules i bàsicament gaudint del mar i del magnífic dia que ens va fer. Aprenent a girar fort amb la taula de l’Andy, provant de fer verticals amb el longboard d’en Kris i acabar intentant fer fotos agafant tots la mateixa onada jaja.





 












Després del surf, ens vam dirigir cap al meu apartament perquè fèiem dinar d’inauguració (la festa la deixem per un dia que no treballi a la nit). Ens vam reunir amb uns quants i vam fer una bbq (com uns bons australians) acompanyada d’un milió de sushis que van sobrar la nit abans al restaurant :P

Un dia perfecte amb bona companyia i bons amics i a treballar una estona ja per acabar el dia.

La veritat és que tenir la platja a prop per fer surf, i tenir dies de sol com els que ha fet aquest cap de setmana, t’omple d’energia i de ganes de quedar-te aquí per sempre... Sempre m’ha encantat el mar, però crec que ara m’agrada a un extrem que no puc ni explicar... 

I just want to say thanks to all of you guys that came and made my day a beautiful day. Can't wait to do it again! I love you so much :) you are all awesome!

No comments:

Post a Comment