Saturday 20 September 2014

Trip to Airlie Beach

Airlie Beach

Quan vam tornar de Melbourne, vam tenir un parell de dies a Gold Coast per fer una mica de surf, perquè jo anés a treballar i pogués fer alguna cosa de feina de la uni i llavors ja ens vam dirigir cap a Proserpine. Vam volar des de Brisbane (el tren és un con i és car) perquè no hi havia massa opcions des de Gold Coast. La previsió de temps era bastant dolenta però ja ho teníem tot comprat i en volíem treure el màxim profit :)

Quan vam arribar vam anar a confirmar la reserva pel dia següent i cap a l’alberg a deixar les coses abans d’anar a fer una passejada per la platja quan es ponia el sol.

Great Barrier Reef

El dia següent ens en vam anar a la Gran Barrera de Coral. Feia molt vent i la previsió de visibilitat sota l’aigua no era especialment bona. Tot i així, la Barrera és impressionant. Fa por el fet de pensar que en uns anys ja no en quedarà ni la meitat... Ens vam posar els wetsuits anti-meduses i cap a l’aigua una estona :D

Tot i que l’experiència va ser impressionant, cal dir que el viatge d’anada i de tornada amb les condicions pèssimes de mar que ens vam trobar, va ser tota una aventura... A l’anada ens vam fer els valents i no val prendre’ns res pel mareig... Ja us podeu imaginar l’espectacle de jo i l’Eloi amb un xungo del mil. A la tornada, però, vam decidir no fer-nos els valents i les pastilles van fer zero efecte jaja un altre cop blancs per una estona i llavors ja perfecte :)

Una altra cosa bona de l’aventura barrera de corall és que vaig anar a comprar-me un peluix d’una tortuga i no sé per què, però la noia de la botiga va decidir regalar-me’l sempre i quan li posés el seu nom jaja així que ara tinc una tortuga de peluix que es diu Coral :P

A la nit ens vam cuinar una mica a l’alberg i cap a dormir d’hora que el dia següent ens havíem de tornar a llevar d’hora per anar a Whiteheaven Beach.

Whiteheaven Beach

El divendres ens vam dirigir cap al port a on ens esperava una barqueta petita, amb menjar per avorrir-nos i material per fer snorkel tot el dia. Ens vam dirigir cap a Whiteheaven Beach i, tot i que el mar estava força mogut, res de marejos aquesta vegada i tot perfecte. Una nena asiàtica però no va tenir tanta sort i es va estar tot el viatge vomitant pel costat de la barca jaja.

Whiteheaven Beach és probablement la millor platja que he vist mai. És increïble la forma que té, els colors de l’aigua, la quantitat de sting rays que hi ha i en general el lloc és admirable. Vam córrer una estona per la platja i després em vaig posar a perseguir sting rays. L’Eloi evidentment s’ho mirava des de fora de l’aigua jaja

Les sting rays són súper maques i van deixar que m’hi acostés molt :)

Després de Whiteheaven Beach ens en vam anar al vaixell a dinar una mica i ens vam dirigir cap a un lloc protegit del vent per fer snorkel. L’aigua estava una mica tèrbola però es veien tortugues anar traient el cap. Vam estar una estona nadant admirant coralls i llavors ja vam fer el viatge de tornada.

Airlie Creek Track

L’últim dia que teníem a Airlie Beach ens en vam anar a caminar una mica sota la pluja per anar a veure una cascada petita que hi ha a prop de la zona i ja ens van venir a buscar per anar a l’Aeroport.

Una llàstima que fossin tants pocs dies perquè Whitsundays és probablement un dels llocs més bonics d’Austràlia.