Wednesday 24 September 2014

Climbing Mt Tibrogargan

Tibrogargan és un dels llocs per escalar que més m’agrada. Primer, perquè pots triar diferents zones i estils d’escalada; segon, perquè sempre que hi vaig no hi ha ningú i és perfecte; tercer, perquè sempre et trobes algun que altre animalot pel camí.

I si, amb l’Eloi no va ser diferent el tema dels animalots jaja l’última vegada que hi vaig anar em vaig barallar amb una serp a mitja paret i, aquesta vegada, mentre caminàvem ens vam trobar una mega pitó al terra estirada.

Estava caminant i vaig veure uns colors que no acabaven de quadrar amb el terra i observo amb una mica d’atenció i la serp estava allà estirada mirant-nos. No vaig tenir temps de dir-li a l’Eloi “mira quina serp més gran”, que ja el tenia blanc corrent muntanya amunt jaja. Va ser boníssim perquè no vaig poder ni fer una foto perquè pensava que l’Eloi se’m quedava allà bloquejat... Aquesta vegada no la vaig agafar del terra, però era una altra candidata perfecte per ser agafada perquè era el mateix estil de l’última que vaig agafar :)

Al cap d’una mica de caminar, vam arribar a la paret i, després d’una estona (per variar no vaig trobar el lloc que volia a la primera) vam començar a escalar una de les vies llargues que hi ha. 





Jo ja l’havia fet la via i és molt maca. Llavors quan arribes a dalt hi ha com una cova i les vistes són espectaculars.















Tenia moltes ganes de poder escalar Tibro amb l’Eloi i al final objectiu complert. Un gran dia d’escalada, sol, temperatura ideal i companyia immillorable. Crec que no es pot demanar més que fer el que t’agrada amb les persones que estimes.

Una abraçada! 

No comments:

Post a Comment